31 jan

Nieuws van IKT Digital marketingbureau Team Nijhuis zet volgende stap richting de toekomst

Het huidige managementteam, bestaande uit Stefano Golia (35), Luuk Rouwhorst (29) en Bram Lucas (28), heeft Team Nijhuis (Borne) na 36 jaar leiding van de familie Lievers overgenomen. Hiermee wordt de volgende stap richting de toekomst gezet van het toonaangevende digital marketingbureau. “Onze missie is onveranderd. Investeren in de ontwikkeling en opleiding van onze mensen op het gebied van digital marketing en automatisering. Hierdoor blijven wij voorop lopen en kunnen wij dit direct inzetten voor onze klanten. Wij moeten zelf blijven groeien om onze klanten ervan te verzekeren dat ook zij blijven groeien”, aldus Stefano Golia.

Toekomstbestendig op een historierijk fundament 

Onder leiding van Stefano Golia en met medewerkers van het eerste uur, Luuk Rouwhorst en Bram Lucas, staat er inmiddels een daadkrachtig en zelfstandig directieteam, dat al jaren het managementteam vormde. Een mooie stap van het marketingbureau en de verdere professionalisering. Diverse prettige gesprekken tussen hen en de familie Lievers hebben ertoe geleid dat er een drietal lang gekoesterde wensen in vervulling kunnen gaan bij deze management buy-out. 

Jan en Gerry Lievers hebben als grondleggers van de huidige cultuur een rijke carrière gehad binnen Team Nijhuis en kunnen nu van een welverdiend pensioen genieten. Gerben Lievers (33) gaat weer doen waar zijn hart sneller van klopt: pionieren. Met zijn nieuwe bedrijf UBARI gaat hij ondernemers adviseren- en inspireren op het gebied van digitale marketing en ondernemerschap. Team Nijhuis tekende gisteren het partnership en beide partijen verheugen zich op de samenwerking. 

“Samen hebben we het -destijds in zwaar weer verkerende- familiebedrijf opgebouwd naar het nummer één digital marketingbureau van Nederland. Trots is dan écht een understatement. Het koste bloed, zweet en tranen. Mijn hart klopt simpelweg sneller van het opbouwen van een bedrijf dan het uitbouwen. Er staat een zeer toekomstbestendig bedrijf met naam en faam. Als eigenaar moet je weten wanneer je niet meer nodig bent om het gedachtegoed verder uit te bouwen en ik heb het gevoel dat dat nu zo is”, aldus Gerben Lievers.